No niin, jospa nyt teen lyhyen yhteenvedon viime vuoden lopun ja tämän vuoden alun hakutreeneistä :)

Eli Inki alkoi melko pian etsimään jo pelkästään valmiita maalimiehiä. Haukut tulivat joten kuten viime vuoden lopulla, kunnon sarjaa ei kuitenkaan vielä tullut.

Nyt parissa viime treenissä ollaan kokeiltu sitä, että Inki saa palkan vasta kun minä tulen paikalle. Näin ollaan saatu haukku paranemaan ja kunnon sarjoja tulee. Inki haukkuu lähes yhtäjaksoisesti kunnes se ja maalimies tullaan hakemaan pois.

Tänään koitettiin sitä, että Jere ohjaa Inkiä mun sijaan. Aluksi Inki oli ihmeissään, kun mä seisoin passiivisena ja ekalla lähetyksellä se haukkui ja kävi maahan mua katsoen. Ihan kuin odottaen, että mikset lähetä mua :denti: No lopulta se rauhoittui ja Jere sai sen lähetettyä. Eka maalimies oli aivan pellon rajassa ja kävikin niin, että Inki harhautui pellolle. Jere kutsui sen takaisin ja lähetti uudestaan, jolloin Inki sai hajun ja meni maalimiehelle.

Muut kolme maalimiestä menivät yhdellä lähetyksellä ja haukut ym. sujuivat hyvin. Tosin kolmannella maalimiehellä Inki kuulemma löysi jotain syötävää (papanoita/ hevosen läjiä) maasta ja natusteli ne eka, ennen kuin alkoi haukkua maalimiestä. Mutta kaiken kaikkiaan onnistunut treeni ja varmaankin jatkossakin Jere välillä ohjaa Inkiä. Ollaan myös puhuttu, että joskus otetaan sellainen treeni, jossa jokaisella koiralla on aivan vieras ohjaaja. Siitä tulee varmaan sekasorto :denti:

Seuraavalla kerralla koitetaan varmaankin maalimiestä pressun alla eli umpipiiloa. Me ollaan molemmat, sekä Inki että mä sytytty niin hakuun, että useampikin treenikerta viikossa olisi kiva. Onneksi tulee kevät ja rauniotreenit alkaa taas :nyokyti: